måndag 17 september 2007

Vallade i solen

Lämnade sonen på dagis och drog ut på Lidingö och vallade.
Det gick kanon för både mig och Göran.
Jag är supernöjd över dagen och jag njöt även av att sitta i solen och bara titta på Gunnel, Ullis och Göran.
Alla deras hundar är så grymma.
Så nu håller jag tummarna för att både Diesel och Kiwi ska gå lika bra på lördag så att båda blir godkända vallhundar.
Ett stort TACK till Gunnel och Lotta som tar sig tid och alltid har sånt tålamod med oss.

Väl hemma igen så visade det sig att vi hade fått inbrott i vår gamla bil. Så nu fungerar inte den längre. Jag blir så jävla less!
Ytterligare en ursäkt att flytta ifrån detta ghetto!
Trött, trött och åter trött!
Nu ska vi verkligen lägga ett bud på gården som vi har hittat.

Melvin han vill mest sitta vid datorn och kolla på traktorer. Ännu en datadåre i familjen:-))
Han är helt fixerad vi traktorer och hans mun går i ett.
Och han pratar hela tiden om alla han känner. Det är allt från farfar, mommo till Hannah och Knatte. HAn går igenom hela släkten dagligen och vill att vi ska ringa hela tiden.
Snacksalig till tusen. Vår gulliga lilla Mellebulle.

Tara är tjock som en tunna numera och vi väntar med spänning. Ska göra ultraljud på henne den 3/10.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har ni hittat för gård?? *nyfiken i en strut*