onsdag 12 september 2007

Kennelnamn?


Idag har jag varit på anställningsintervju och det kändes ganska bra måste jag säga. Men nu går jag och väger för och emot. Gammalt eller nytt? Vad kan vara bäst?
Var sen efter det och tränade med Luma. Idag var hon ganska fokuserad måste jag säga. Hon fick till 8-pinnars slalom 4 gånger. Ett otroligt framsteg!

Tara är rund som en bulle om magen. Och om det inte finns valpar där inne så har hon verkligen lurat oss rejält allihop för hon är kraftigt hysterisk på mat. Jag har hittat henne på köksbordet X-antal gånger nu och hon letar mat hela tiden när man är ute. Hon är verkligen rund som en tunna!

Vi håller dessutom på att "spåna" om kennelnamn. Allt som vi vill välja finns redan:-)
Fattar ni att det finns över 400.000 kennelnamn som finns registerade på FCI. Helt sjukt!
Så det är fasen inte lätt.
Har ni bra fyndiga förslag så kom gärna med dom om ni inte vill använda det själva.

Nu ska jag kasta i mig lite hosmedicin och sedan kasta mig i bingen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det ser ut som att det kommer att bli "bäzar", igår var det en kille som oxå försökte knycka korv ut min hand.... jag kände tänderna i fingertopparna... Ja vad ska vi döpa till tro??? Jag skall fundera och kommer ev med förslag framöver, men jag tror att du redan nu har ngt BRA pågång...

Anonym sa...

Vad sägs om "Sjögräs"? Det är väl ett bra kennelnamn :)

Anonym sa...

Taras harem
Hoppas hon inte mår illa!
Puss puss på er!

G.E-Online sa...

Sjögräs!? Den var bra Martina.*blink*

Anonym sa...

Of Taraz tycker jag låter bra.