måndag 17 september 2007

Nervallad

Idag åkte Göran och jag till ett coolt ställe och vallade med hundarna. Stället hette Ragnarök. Snacka om fornnordiskt och häftigt namn. Det som inte var lika häftigt var fåren. Dom var totalt galna och helt sjövilda. Inte direkt invallade om man säger så.
Hur man än gjorde så sprang dom bokstavligen över en.
Så jag var bara inne en kort stund med min lilla tappra hund. Hon skötte sig strålande och jag var helnöjd med henne.
Men jag fick själv ont i tårna och stannade sedan på andra sidan medan Göran vallade med Kiwi.
För dom så gick det alldels strålande måste jag säga.
Stackars Pia som har Lumas syster blev nersprungen och gjorde illa knäet. Hoppas vid Gud att det inte blev så illa att det blir bestående.

Melvin skötte sig perfekt hela dagen så när vi väl kom hem gav vi oss ut och han fick åka på sin eldrivna lilla motorcykel.
Helt otroligt att han kan lära sig så fort att trampa på gasen och samtidigt svänga. Han ser så cool ut att man vill pussa ihjäl honom.
Min underbara lilla kille var helt salig och överlycklig!
En skön dag för hela familjen.

Inga kommentarer: