torsdag 6 september 2007

Städa och återigen städa


Fy fasen vad det är tråkigt att städa, men det är ju ett ont måste.
Jag har städat i 7 timmar nu i ett sträck. Och jag har slängt en sopsäck med saker som vi inte har använt på dom sista åren, så nu ryker skiten ner i soprummet.
Helt plötsligt så hade vi en massa lådor som står tomma, och dom ska inte fyllas med mer skit jag lovar.
Känns lite som om jag har fått lite "feng shui" anda i mig.

I morgon är det bara att ta tag i vinden. Jag har nämligen lyckats att förlägga mina betyg och arbetsbetyg.
Jag har ju inte haft någon användning av dom på så många år att jag troligtvis har lagt dom i en låda på vinden.
Nu ska jag ge mig ut med hundarna på en lång promenad och bara njuta av att få friskluft och av att slippa rota bland alla saker igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sen när man städat de där sju timmarna, är det lika lortigt igen efter typ en dag. Suck...men så är det att ha djur och barn. Tur att det är såååå värt det :)
Kram

Anonym sa...

Oj,, var ett tag sedan jag var här.. Ny layout? Jag har min städning kvar!
Kram på er!