torsdag 20 september 2007

Påkörd på ett övergångsställe

Man kan väl säga att dagen inte började så bra. Jag skulle gå över övergångstället utanför vår port och gå iväg till skogen när det kommer en tokiga jävla "kärring" och kör rakt över mina fötter och tvärnitade en centimeter från Kiwi. När jag skrek till henne att det var 30 här uppe så backade galningen och försökte att köra över mig men det träffade min hand som svullnade upp som en ballong.
Hon skrek till mig att jag var en jävla hora som ska ha mina hundar kopplade och sedan drog hon iväg med gasen i botten.
Polisen kom hit och nu kommer hon att få hem en anmälan i sin lill brevlåda. Smitning från olycka anses ju som en brottslig handling och kan ge upp till två års fängelse. Inte för att hon kommer att få två år men bara tanken på det för att man mår lite bättre.
Detta jävla ställe är helt laglöst. Folk kör som idioter och alla håller varandra om ryggen.
Jag säger bara att det är tur att det finns några schyssta utläninningar annars hade man gladeligen gått med i VAM och KKK och blivit ordförande för nån skinheadorganisation.
Jag vet att jag kommer att bli hotad och trackaserad av folk nu när jag gjort denna anmälan, men just nu skiter jag i det. Alla kommer att mobilisera sig mot mig/oss och det kommer att bli ett helvete. Men nån måste ju för fan reagera!
Taxichauffören som bor under oss fick ett rent helvete efter att han gjorde en anmälan när han blev påkörd.
NU SKA VI BORT HÄRIFRÅN!!!
JAG VÄGRAR BO KVAR I DETTA GHETTO!
JAG HATAR HENRIKSDALSBERGET!
Man ser alla dessa sjuka människor och jag känner mig så frustrerad över att Melvin är tvungen att växa upp här.
Stockholmshem sa till mig att det är ju bara att byta lägenhet. MEN HERRE GUD! Det har vi ju försökt med i två år. Det är ju INGEN SOM VILL BO HÄR UPPE!

Jag lugnar väl ner mig så småningom, men handen är svullen och jag måste åka in, men jag har ju inte tid i och med att jag har kurs i kväll. Man vet ju att det kommer att ta sån tid på SÖS att man undviker att åka in.
Förhoppningsvis lägger det sig till i morgon eller får jag pallra mig in då.

3 kommentarer:

G.E-Online sa...

Jag såg kvinnan komma farande i sin Seat med regnr: TTD564 som en jävla idiot. Förstod att hon inte skulle stanna vid övergångsstället. Därför vända jag mig om för att titta. Och mycket riktigt, det var mm från att smälla. Det är nära att man tar saken i egna händer här. Från och med nu kommer jag hålla en storsten i handen varje gång jag går ut med djuren. Är det någon bil som bara blåser förbi när vi är på övergångsstället sular jag in stenen i rutan på de jävlarna. Sedan kommer helvetet bryta loss!!! Nu har jag fått nog.

Eros & Dex sa...

När jag läste rubriken så trodde jag en kort sekund att du skulle skriva om incidenten du berättade om nyligen, då när du och vovvarna fick åka med på polisjakt.
Men icke.... vilken otur du har. Vilka galningar det finns.
Hoppas verkligen din hand inte blev alltför allvarligt skadad.

Hmm.... den där gården, det är säkerligen MYCKET lugnare där.
(även om det skulle va trisst om ni bor så långt bort)
KRAM

Anonym sa...

Usch...tänk bara va nära det var att någon av hundarna blev påkörda...jag ryser. Fan, du skulle ha slängt en fet sten på bilen. Du var ju på övergångsstället så du får inte skulden för något. Vilken jävla idiot...tänk om du hade haft med dig Melvin...

Litet tips om handen bara. Försök få ner svulnaden så fort som möjligt, annars är risken stor att du får dras med en svullen hand i många månader. Hoppas du blir bättre i handen snart!

Kramar från oss alla!