måndag 24 september 2007

Avslutning

Idag hade vi kursavslutning med alla underbara människor.
Dom har varit så himla tappra och duktiga att man blir rörd. Att det finns så många ambitiösa människor gör att man tycker att det är kul att ha kurs.
Nu hoppas jag att åtminstone få se några stycken av dom på banan. :-))

Efter att vi var klara åkte vi vidare till nästa klubb och hade kurs med två stycken till som var superambitiösa. DOM SKA VI BARA SE UTE PÅ BANAN....SNART MYCKET SNART!
En underbar Västgötaspets och en underbar BC!!! Båda var kanon och det kommer att bli hur bra som helst.

Hämtade sedan hem vår lilla Mellebulle som varit en hel dag med Tanja och Wilma. TACK SNÄLLA TANJA för all hjälp. VI ÄLSKAR DIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gumman
Underbara ni, det värmer och jag blir rörd. Självklart ställer jag upp när jag kan. Wilma blev så glad när hon fick en heldag med sin "lillebror" Mellebulle och hon kommer bli jätteledsen när ni flyttar. Jag med såklart. Vi älskar er också.
Puss och kram i massor Tanja och Wilma.