söndag 22 februari 2009

Träning i torsdags


Jag tycker inte att jag gör annat än att tjata om min träning med Luma, men nu har vi varit iväg igen.
I torsdags byggde jag upp en kombination med olika slalomingångar och Göran filmade. Tyvärr så kan jag inte lägga ut filmen då redigeringsprogrammet inte funkar. Men det ska nog fixas till snart.
Det jag i alla fall vill berätta är att Luma var helt suverän och det gick så otroligt bra att jag åkte hem efter 10 minuter med ett stort leende på läpparna.
Min lilla brownie har fattat galoppen;-)

Nu ligger jag hemma med influensa och livet är riktigt surt.

Ha en underbar vecka.

Kram, Madde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hääärligt Madde, ja inte att du har influensa utan att Luma fixade det galant. Kan du komma till oss som tränare till våren tro??
KRYA PÅ DIG!!
Kramizar från oss i S-vall

Anonym sa...

Nu har jag uppdaterat mig om vad du och Luma har gjort när jag varit i Egypten och solat, snorklat och bara njutit och jag säger bara WOW, vilka framsteg. Ska bli så otroligt roligt att se er på banorna i vår/sommar!

Ha det bra och sköt om er!

Kram till dig och massa blöta pussar till syster yster

Anonym sa...

Vad skönt att det går så bra, som ni har kämpat! Pussa vovvarna.
Kram

Anonym sa...

Härligt när man åker hem och är glad och nöjd! Spännande med valpar i huset.

Kram från oss Gringos!
Marre, Zehera, Yazza, Crozza