måndag 9 februari 2009

Träning i ridhuset

Igår tränade vi i ridhuset igen. Det blev givetvis mycket slalom och olika ingångar.
Rivningarna är som bortblåsta och jag är så lycklig.
Det var ett mycket bra och trevligt träningspass som avslutades otroligt positivt. Jag är så nöjd!
Helene och Baileys var helt kanon igår. Dom går från klarhet till klarhet. Ett ekipage att räkna med.
Vi fick Baileys till att öka i slalom och det blev en klart skillnad. En kanonrolig hund och en underbar tjej som jag verkligen ser fram emot att se på banan i framtiden.

Tack snälla för ett underbart träningspass igår.

KRAM, MADDE OCH LUMA

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för igår Madde! Luma va en snabb liten racer! Ni va jätteduktiga! =) Super kul att träna igår och det kändes jätte bra!! Tack för en jättetrevlig träning!
Kram Helen

Anonym sa...

Titta NU ser jag ordverifieringen så då kanske det går att lämna en kommentar???

Vad roligt att läsa att det går så bra för söta syrran Luma!!!
Jag längtar till gröna gräsmattor och agility och valltävlingar, hoppas vi ses på MASSOR av tävlingar framöver.

Kramar i massor och puss till syster yster ;-)

Anonym sa...

Vad skönt att träningen funkar så bra!

Anonym sa...

Vad härligt!! Kul att det funkade bra på tävling. Men du är ju duktig oxå! Tack för att du tror på mig. Men det är tungt mellan varven....