tisdag 3 februari 2009

Att kommentera på min blogg




Många har hört av sig och sagt att det inte går att kommentera i min blogg, men nu har jag testat och det fungerar utmärkt.


Gör så här:


Klicka på kommentarer på det inlägg som du vill kommentera.


Skriv din text i rutan för kommentarer.


Gå sedan ner och välj identitet namn url eller anonym.


Då kommer det att fungera strålande!!!




Hoppas att ni som inte kunnat skriva innan nu kan göra detta. Annars beror det på er webläsare och inte på min blogg.




Ha en underbar dag.




Kram, Madde


6 kommentarer:

Anonym sa...

testar å ser om det funkar då?? men vi kan inte se "koden" skriver iaf.
Vi har varit på kvälls träning i agility, -15 men vi var i ridhus.

Hoppas att allt är bra med Er allihopa!

Anonym sa...

Hej,
Ja, nu testar jag också om det funkar. Vi kan inte heller se koden men testar ändå!
Ha de bra!
Kram Lena

Anonym sa...

Jag kan inte heller se koden.
Kram på er alla/ Linda

Anonym sa...

JAG ser koden ;) faktiskt!

Anonym sa...

Tydligen kan man kommentera fast man inte ser koden. Skumt att vissa ser den och andra inte. Måste bero på era webbläsare, någon inställning.

Anonym sa...

Härlig sida med härliga hundar :-)))
Ha en trevlig helg!!!