måndag 16 februari 2009

Enda dagen


Igår var vi och tränade. Lena hade med sig en bana och det gick riktigt bra för oss. Luma tog slalomen och jag var supernöjd.
Hon börjar fokusera mer och mer och det känns så otroligt roligt. Men sedan måste jag lära mig att springa bättre och ge f-n i att slänga och kasta med armarna. Jag ser ut som en mupp när jag kör och jag stör henne jättemycket.
Funderar på att steloperera armarna;-)
I vilket fall som helst så går det framåt och jag hinner till och med med mina framförbyten, och det är inte illa för en så tjock gammal tant.

Idag så skulle jag åka och träna, den enda dagen man är ledig så får man migrän, är det inte typiskt.
Agilityträningen fick ställas in och det suger.
Efter lite vila så kom vi alla fall iväg till veterinären och Luma har nu fått sin sista spruta.
Så någon gång i Juni så kan vi åka utomlands;-)

Kiwi är tjock och rund och jag tror inte att det bara är luft där inne:-)

Ha en bra kväll.

Kram, Madde

Inga kommentarer: