torsdag 26 februari 2009

Kiwi - 10 dagar kvar


Kiwi är rund som en bulle om magen och hon börjar att rata lite av maten. Den får väl inte plats längre;-)
Tuttarna är mycket större och hon sover hela nätterna i vår säng. Hon känns mer klistrad vid oss nu än hon brukar att vara.
Hon orkar inte heller gå så länge när man är ute och motionerar och man ser tydligt att det är tungt för henne.
Idag är det 10 dagar kvar.
Igår ringde det en underbar blivande valpköpare och man blir så lycklig av underbara människor.
Det är kul att så många är aktiva och nyfikna.
Mer uppdateringar kommer det att bli.


Ha en bra dag, Madde

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vi vill träffa er oxå, jag skulle så gärna åka idag om jag kunde, men budgeten är låg denna månad och inte har jag extra semesterdgr som jag kan ta ut *grinar lite nu* Snyft. Men vi kommer att komma och hälsa på LOVAR.

Anonym sa...

Hallojs!

Jag hänger på Maggie & Kompis ner till Småland, trots att vi har 80cm pudersnö här i Sollefteå! Lilla vackra "Wivvi" vi tänker på dig varje dag nu när det börjar närma sig den stora dagen D!!
Själv ska jag gå en uppfödarkurs för att försöka vara förberedd om si så där 2 år när det blir dax för mattes lilla Ajja-Bajja att valpa. Jag är ju ingen uppfödare men jag vill ju vara riktigt insatt när väntans tider komma skall!

Vi saknar er!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaamar / Marina, Alja, Tilda, Lessie

Anonym sa...

Halloj! Kul med inlägget i min gästbok. Vad roligt att träningen går framåt med din lilla pralin :) Spännande med små minikiwisar snart! Ses på banan i sommar!

Anonym sa...

Hej!
ååå va roligt nu är det inte långt kvar tills ni har små trefärgade saker i valplådan! (eller kan de bli rött med? bär Kiwi rött?) Spännande!
Avundas er inte alls :-P
Kram
Nathalie