fredag 5 oktober 2007

Väntan är olidlig

Åkte iväg ut till Lotta och körde ett vallningspass med Luma och Kiwi.
Testade även idag att göra ett lite längre hämt, och det gick kanon.
Sedan föste jag fåren genom grindarna, och även det gick kanon. vi klarade det med alla fåren 3 gånger.
Så idag är jag riktigt stolt över henne!

Melvin är på dagis och nu ska det helgstädas, sedan ska vi åka och bada med Melvin på något badhus i Högdalen.

Tara är hysterisk på mat och bara letar skit hela tiden nu. Idag blev det en lyckoträff, hur mycket människoskit som helst. ÄCKLIGT!!!!!!
Så nu kommer jag att öka på maten ännu mer så slipper hon att vara hungrig.
Valparna rör sig hela tiden i magen och man känner och ser dom tydligt.
Jag börjar bli riktigt nyfiken på hur många det är och vad det är för kön på dom samt vad dom har för teckning. KAN INTE TIDEN GÅ FORTARE???
En vecka av ren plåga, enligt mig och säkert enligt tunga Tara också.
Ska börja tempa henne i början av nästa vecka...för man vet ju inte.

Ha en trevlig helg

Inga kommentarer: