onsdag 3 oktober 2007

VM i HAMAR

Helgen tillbringade vi på VM i Hamar och vi fullkomligt njöt av fantastisk agility på högsta nivå.
Givetvis så höll vi stenhårt på Frodo, men tyvärr så diskade han sig i första loppet, men sedan vann han agilityklassen sista dagen, men det blev tyvärr ingen medalj detta år.
Så nu håller vi tummarna och hoppas på nästa år i stället, då det går av stapeln i Helsingfors.

Det fanns många som inmponerade massor på mig i helgen. Bl a en galen tysk kille vid namn Silas. Snacka om galna blindbyten som var totalt onödiga, men ändå häftiga.

Svenskarna hade mycket otur i år. Så mycket otur att jag fällde mer en en tår. Jag led helveteskval med både Jenny, Erik och Palle.
Jag hoppas och ber att ni verkligen får revange till nästa år.

Jörgen och Elin gjorde kanonlopp och jag är såååå IMPAD!

Det var så mycket intryck att man inte kommer ihåg allt. Men en sak som jag aldrig kommer att glömma var priserna:-)

Två pasta carbonara, en öl och en 7-up 368 Nkr. HELT GALET HUTLÖST!!! ASG!!!

Nåväl vi har haft det underbart och jag njöt av varje sekund

Inga kommentarer: