tisdag 23 oktober 2007

Datakrasch

Måste ju börja med att berätta att vår dator har kraschat totalt. Vi ska försöka reparera den men det ser inte så ljust ut. TACK GODE GUD så hann vi spara ner alla bilder på vår externa hårddisk.
Vi hade 14000 bilder. GULP, tänk om alla dessa hade fösvunnit.
Nu har vi i alla fall köpt oss en bärbar dator så att vi kan uppdatera bilder på valparna via vår blogg istället för på hemsidan.

Min mail fungerar inte heller i dagsläget men ska försöka fixas under dagen. Bilder och information om valparna kommer under dagen.

Ha en bra dag!

//Madde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej utifall att du inte får igång din mail så kan jag ju berätta att om jag ska komma till er nu när de är höstlov så är det väll egentligen smartare att jag kommer på fredag då kasnke det inte är så fullt på tåget

Hör av dej så fort du vet hur vi ska göra.
Du har väll mitt mobil nummer? så du kan ringa om inte du får igång mailen

Många Kramar Jonna

Madde & Göran sa...

Jonna du kan inte komma förrän på tidigast söndag. Vi får besök i helgen. Men efter söndag så är du välkommen.
Kram, Madde

Anonym sa...

Okej, jag ringer hem till er ikväll eller imorgon så kan vi prata..Det blir lättare så.
Kram, Jonna