måndag 15 oktober 2007

Inga valpar än

Hoppade vallningen med Luma då Tara har varit lite "konstig" och bäddat och betett sig som om hon faktiskt ska ha valpar.
Jag börjar tvivla. Det är nog bara luft där inne:-)) För inte katten händer det nåt här inte!:-)
Nej jag skojar bara. Men när man väntar så känns det som om tiden går så in i norden sakta.
Denna väntan gör mig tokig så snart kommer jag väl att börja putsa fönster, knyppla, virka dukar och skrubba toaletten med en tandborste.
Nu ska jag i alla fall ta en brejk och åka iväg och söka jobb.
Jag återkommer med mer info så fort det bara händer nåt.
En sak till bara...Sist gick hon över tiden med två dagar. Så följer hon det mönstret så kommer det inga valpar förrän nästa helg.

Ha det så bra allihop och jag hoppas att jag har stillat er nyfikenhet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken är bara förnamnet........
Lycka till med jobb och födsel!
Hälsningar från ett soligt (!) Åland
Lasse m. familj

Anonym sa...

Hej på er!

Grattis till de små!

Kram
Marre