torsdag 25 oktober 2007

Trotsåldern har börjat


Tiden går så fort att man inte har en chans att hinna med allt man borde. Att få till hemsidan i verkar stört omöjligt, så man får väl utnyttja att man har en blogg i stället.

Valparna växer och frodas och dom börjar låta mer och mer för varje dag som går. Tara lämnar dom allt längre stunder och vaktar inte dom lika ihärdigt som i början. Nu får dom andra nästan sticka ner nosen för att studera dom. Om jag sitter bredvid så så verkar hon nöjd och lycklig.

Vår gamla dator är nu på lagning och vi blir några tusenlappar fattigare. Men jag klarar mig helg enkelt inte utan så det är bara att bita ihop:-)

Melvin är inne i en ny fas i sitt liv. Han slåss och är tjurig mest hela tiden tycker jag. Mest av allt så är han tjurskallig och trotsig och man blir lite smått galen på honom. Han blir skogstokig när han inte får som han vill. Det är ibland svårt att hålla sig för skratt.
Men på dagis är han som ett ljus. ( Jag tror att dom ljuger )

Nu är det tvättstugan som hägrar och det är dyngtråkigt men ett ont måste.

Ha en bra dag, Madde

Inga kommentarer: