onsdag 10 oktober 2007

Tvätt och städ


Idag tvingade jag även ner Göran i tvättstugan där vi tvättade 7 maskiner tvätt.
Otroligt skönt att ha det gjort.
Ska även ta itu med att slänga en massa kläder och saker som jag inte använt på sista tiden.
Nu är det total upprensning som gäller.
Detta är inför vårt nya liv och förhoppningsvis inför en kommande flytt.
Vi har nu annonserat och fått en del svar, men inget som jag kan tänka mig.
Trots att jag skriver att vi vill ha UTEPLATS så skriver dom att dom har en lägenhet på 4:e våning.
Vad är det som är så himla svårt att förstå???
Eller är uteplats detsamma som balkong för södra delen av Sverige???

Denna dag har varit hektisk och nu har jag fått migrän igen....JA IGEN!
Så nu kommer jag att gå och lägga mig och Göran får ta hand om all markservice.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh shit,, får ångest bara jag ser bilden!

Marre