måndag 29 oktober 2007

Helgen

Äntligen så har Göran fått igång vår mail igen. Nu känns det som om vi är tillbaka i cybern igen.
Jag ska uppdatera lite nya bilder på valparna. För dom flesta av dom har numera öppnat sina ögon.
Många av dom har blivit väldigt stadiga på sina ben och det ser helt underbart ut när dom knatar runt som bambi på hal is.

Vi har haft besök i helgen av min bror och hans familj och vi har haft så himla trevligt. Melvin har varit i extas när han har fått leda med sina älskade kusiner.

Vi hade även storbesök från Åland. En helt underbar familj som ska bli kooikerägare om några veckor.:-)

Sedan vill jag passa på att säga att vi kommer att fortsätta att lägga ut bilder på bloggen för hemsidan får vi inte till hur vi än vänder och vrider oss. SORRY!

Ha en bra dag i regnet, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad av mig :). Läs mer i min blogg...

Kram Maria

P.s. Valparna är ju helt bedårande - Stort Grattis D.s.