onsdag 30 september 2009

Provsvar


Idag ringde veterinären och hon trodde inte att Luma har fel på sin sköldkörtel men hon ville inte utesluta det då värdet låg lite för högt.
Det ska ligga på 40, men låg på 43.
Så vi ska ta om provet på henne om en månad.
Jag ska försöka få en tid till ögon nästa vecka, men som ni kanske förstår så är det ont om tider och det ligger inte direkt nästgårds. Det är Jönköping eller Göteborg som gäller.
Alla tider som vi fick krockade med ultraljud och allt annat krafs.
Men som veterinären sa, hon verkar inte ha ont av det alls och är inte berörd av det. Bara två små fläckar på båda ögonen.
Jag vill vara optimist och inte tro att det är så illa, men jag måste erkänna att jag är livrädd.
Min lilla älsklingskärlek får bara inte vara sjuk!!!
Nu avvvaktar vi och håller tummarna att jag får en tid nästa vecka.

Och förresten dom andra proverna som togs var bara rabies;-)) Nu är dom inskickade och jag hoppas att vi kan få dra utomlands inom kort, på ett eller annat sätt.

Kram, Madde

Kram, Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till blivande tillökning i familjen!!!!!!

Martina sa...

Tillökning?? nu blir jag nyfiken..!