lördag 12 september 2009

Skadedjur eller inte


Idag önskar jag att jag var kompis med Harry Potter. Det är så förbannat tråkigt att städa att man kan bli tokig. Och man blir ju aldrig klar heller.
Det värsta är att under helgen måste jag upp på vinden och röja.
Jag har dragit mig sedan i maj.
Jag öppnade upp vindsluckan i maj och det bara rasade ut råttskit och en massa saker låg trasiga och eländiga vind för våg.
Dom har förstört allt vi äger och har på vinden och jag bara orkar inte att ta itu med skiten.
Vår underbara hyresvärd vill inte göra nåt åt saken och jag har lessnat ur totalt. Vidriga varelser, och inte betalar dom hyra för att bo där uppe heller;-))

Om en stund kommer fam Hammarlund och vi ska åka upp och valla med hundarna. Underbart att bara släppa allt och få fokusera på nåt helt annat.

Ha en underbar lördag.

Kram, Madde med flock

Ps. Råttan på bilden har inte med detta inlägg att göra. Och dessutom är den söt som socker!!! Ds

Inga kommentarer: