onsdag 2 september 2009

Melvin 4 år


Jag är som vanligt urusel på att uppdatera min blogg.
Mycket har hänt och jag hinner bara ta en del av det.
Vi har varit i Kungsbacka igen och vallat kor. Luma är bäst!!! Tusen tack till hela familjen i Myra som är fullständigt ljuvliga och hjälpsamma. Me love U long long time!!!!
Agility tävlingen var si så där. Agilityklassen är kaos och Luma har ingen aning om att man ska stanna på kontaktfälten. Varfår då? Det går ju inte fort nog då, är hennes svar;-))
Hoppklassen var kanon och jag var super nöjd, men tyvärr med två rivningar.

Melvin fyllde 4 år igår och han sover nu nere som en stock och var så nöjd med sitt kalas som vi hade här hemma.
Många presenter blev det och hans ögon lyste som små stjärnor.

Tara har börjat träna agility med Ida i stället och dom är jätte duktiga. Hon får en nytädning varje gång det är en ny förare;-)
Ida har ju ingen hund att köra än så länge och mina och Lumas lopp krockar alltid med Taras. Så vu vet ni varför.
Det har tydligen gått rykten om att Tara skulle vara parad, men det stämmer inte alls.
Men om ni har ett bra förslag på en skitsnygg hane som passar min lilla tös så ska jag fundera på det;-))))

I helgen kommer Lena och vi ska ut på tävlingsbanan igen.
Först ska vi upp till Tidaholm och sedan ända ner till Eslöv.
Många mil blir det!

Ha en fortsatt bra vecka.

Kram, Madde

2 kommentarer:

Linda Johnson sa...

Önskar att jag var ledig i helgen så att jag och Egon kunde följa med er

Maggie & Kompis sa...

Grattis Melvin på 4-års dagen! Vi har varit i fjällen på kantarellsökkurs så vi har inte varit hemma den 2 sept.