tisdag 6 oktober 2009

Luma är OK och jag är på tjocken!


Nu har vi varit och pratat med överläkare på Värnamo och jag har väl köpt det hon sa. Det är väl bara att gilla läget.
På SÖS är det en baby-fabrik och i Värnamo är allt lugnt och stilla. Jag ska nu få gå på samtal med aurora-banmorskorna för att få lite mer kött på benen och för att kunna koppla av.
Och för er som inte vet det så kan jag väl berätta att vi ska ha barn i februari. Jag vet att Göran redan nänmt det i sin blogg. Den där mannen kan ju aldrig vara tyst med nåt;-)))

Har även varit och kollat Luma. Även det var positivt. Hon har inget fel på sina ögon och jag är världens lyckligaste människa. Jag befarade ju det värsta och trodde minst att hon skulle bli blind. Och Ja, jag överdriver och är hormonig just nu. Då skulle ni se mig när Jari och Robi vann guld i Österrike. Det fanns nog ingen som grät så mycket av lycka som jag;-))
Nu ska vi fortsätta att valla både får och kor.

Stor Kram, Madde

8 kommentarer:

Matilda sa...

Så kul med en Bebbe:D Och vad skönt att Luma Puma är OK :D

Anonym sa...

GRATTIS till er nykomling, vad härligt!!!

Skönt med Lumas ögon, var ju lite orolig här hemma.

Och Stort GRATTIS till syrran på 3-års dagen.

Puss på nosen!!!

Kramar till er, ta hand om er!!!
Sari&Hexa+gänget

Martina sa...

Som jag skrev till Göran, ETT STORT GRATTIS från oss! Gud va kul med en liten plutt i magen :) Hoppas du mår bra. Är Melvin en stolt stotebror då? :)
Ut i fårhagen nu och Lycka till!

Maggie sa...

Grattis!!
Härligt med en liten ny familjemedlem, vad önskas då? Tjej eller kille??

Sara sa...

Dubbelgrattis!!! Verkligen roligt :D Tur med Luma också skönt att veta att man kan köra på som vanligt... Jag kommer nog försöka lugna ner mig med BC planerna för en stund framöver, får se hur det går då jag verkligen har en brinnande önskan om detta. jaja, allt har sin tid, typ. Vi får Höras!!! Grattis igen till lillknodden!! Kram, Sara

Anonym sa...

Superduper GRATTIS till GODKÄND vallhund idag!!!

Fy, fan, vad ni är BRA!!!!

Puss&kram till er från oss
Sari&Hexa

Britt sa...

GRATTIS till godkänd vallhund. Härligt att det fick bra trots att du förmodligen var lika nervös den här gången. Kram Britt

Anonym sa...

GRATTIS till godkänd vallhund. Kul att det gick bra trots att du förmodligen var lika nervös den här gången. Kram Britt