onsdag 3 juni 2009

Usel bloggare

Måste ju ärligt erkänna att jag är en usel bloggare, men jag kan inte bara skriva om jag inte har nåt att skriva om.
Det är mycket jobb just nu samt att hundarna och Melvin tar så mycket tid att jag inte hinner sitta vid datorn och om jag väl ska sitta där så blir det att besvara mail.
Mitt jobb tar så mycket energi just nu att jag känner mig helt slut. Jag är totalt osocial och hinner inte med varken vänner eller bekantar.
Men livet går ju mot bättre tider och snart är det semester och en massa tävlingar på G.

Hippie växer så det knakar och är fullständigt galen. Idag är det en gratis annons på henne på blocket.
Hon har bitit sönder mina nya skor som inte var alltför billiga;-(
Hon är sjövild och vaknar tidigt på mornarna och vill inte alls sova lika länge som oss andra. Börjar mer eller mindre förstå varför folk har BC i hundgårdar;-))) ASG!

Melvin är stora killen och han stormtrivs på dagis, när han väl är där. Han är ju inte där så ofta eftersom han inte får vara där när vi är lediga.
Och av förklarliga själ som kallas hundar så jobbar vi ju mycket omlott för att dom fyrbenta inte ska vara själva allför mycket.
Han sjunger mycket nu för tiden och allt han säger slutar alltid med- Eller hur mamma, -Eller hur pappa!
Han är så skön!
Men han har ärvt sin fars temperament. Sen säger jag inte mer;-)))

Nu ska vi äta pannkaka som Melvin har önskat!

Ha det gott, Madde

2 kommentarer:

Matilda sa...

Känner igen det där med sjövild =) Det är precis så det ska vara, hehe ;) Eboni är nog mer vild än tam, ett riktigt monster och vissa dagar billigare än andra, men jag släpper henne inte ifrån mig i första taget :D

Tack för en underbar dampvalp
Kramar

Marina Hägglund sa...

Vill du ha ett bra förslag på toppenhundar som sköter sig till max och som ALDRIG kommer att bli till salu på Blocket -inte ens för 100 miljoner (Dollar)

-Köp en Lovemix "Alaja" så får du både sova hur mycket och hur lääääääääänge som helst och sist men inte minst så får du glänsa på alla hundkurser som kursens prakthundsägare!!

Tyvärr så är ju Alaja numera min älskade "Rallybrud" som du ALDRIG kommer att få tillbaka!! -Pilutta dig!

Kramar o sov så gott! ;0)
//Marina & 12 trötta tassar