onsdag 27 maj 2009

Hippie mår bättre

Nu börjar lilla Hippie må bra igen. Hon har varit dålig i magen och har nu gått på risavkok och vatten i två dagar, samt diar sanyl. I kväll ska vi börja ge henne lite mat igen och så hoppas vi på det bästa.
Ingen av dom andra hundarna har varit dåliga så det måste vara någ som lilla fröken har fått i sig.
Igår hade jag kurs igen på Gnosjö BK. Det är ett härligt gäng med många bra hundar och jag hoppas verkligen att få se dom ute på banorna.
Idag är det jobb som gäller och sedan ska jag hem och packa inför resan till Stockholm.
Jag och Bozze ska upp på kurs igen och jag ser verkligen fram emot det. Kursen har varit kanon och sedan måste jag ju erkänna att jag saknar Sthlm så att det gör ont i hela kroppen.

Ha en bra dag, Madde

1 kommentar:

Linda Johnson sa...

Skönt att hon mår bra igen