måndag 8 juni 2009

Hippie vaccinerad


Hela helgen har jag jobbat och haft det tråkigt. Man får liksom inget gjort när man jobbar 10 timmar i sträck 2 dagar i rad.
Igår var jag i alla fall på möte på Brukshundklubben här i Gnosjö och jag är djupt besviken. Vi kommer att få vänta på att köpa in en gunga till klubben. Hur länge vi ska vänta vet jag inte i dagsläget.
Efter mötet tappade jag lusten för allt och känner inte att jag har lust att söka några tävlingar för nästa år.
Varför ska jag dra in pengar till en klubb som har inställningen att man inte ska satsa på agility? Tack och lov så gäller det inte alla i klubben och det är tur att det finns vissa guldkorn.

Idag har Hippie varit och tagit sin rabiesspruta så att vi kan åka abroad;-) Hon väger 7.7 kg och är ganska normal tippar jag.
Efter veterinärbesöket så var vi och handlade lite samt gick en långpromenad med hundarna i skogen.

För övrigt ser jag fram emot helgen när vi ska åka på SM i Karlskrona. Tack snälla Mats och Anna-Karin som har fixat boende åt oss. Ni är guld värda;-)))
Vi längtar efter att komma dit samt att träffa en massa roliga människor som vi inte sett på länge. Fram med grillen och lägg ölen på kylning;-)))

Ha en bra kväll, Madde

1 kommentar:

Sari&Hexa+Fay sa...

Då syns vi ÄNTLIGEN till helgen!!!!

Sköt om dig och dina nära och kära!!!

Kram kram