onsdag 10 juni 2009

Skithund till salu;-)))


BORDER COLLIE VALP TILL SALU!

Min mans valp är nu till salu.
Idag när jag kom hem så hade Hippie tuggat sönder ytterligare ett par skor, skohyllan, en matta samt lite leksaker och annat smått och gott.
Denna hund är nu uppe i 5 par skor , som hon mer eller mindre har demolerat:-)
Ni kan få henne för 5 par nya skor och en skohylla, samt lite leksaker till sonen;-)))
Vill ni även ha min man så kan även han ingå. ( det är han som alltid glömmer att plocka bort innan han drar till jobbet.) ASG!

Igår när jag kom hem så hade hon lyckats få ut soppåsen och hade dragit ut den över hela lyan:-)
Hur lyckas hon?

Hur kan en sån liten söt varelse ställa till med så mycket på bara en timma? Hon är mer vild än tam;-))

Melvin ligger i badet och sedan är det sängen som gäller för både mig och honom. Jag är trött som en gnu och vill bli pigg och frisk till helgen. Har fått alldeles för lite sömn på sista tiden samt nu börjar halsontet komma. Fy för den lede!

Ha det så gott. God Natt.

Kram, Madde

12 kommentarer:

Matilda sa...

hahaha hon slår nog Eboni på söndertuggade saker :P Men igår kan jag säga att min skitvalp var ganska så billig ;) Men idag ligger hon på plus igen =)
Tur att dem är världens sötaste iaf ;)

Kram

Martina sa...

Ha ha ha! Känner igen det där. Ella var precis likadan. Nu har vi henne i bur när vi åker bort, det är lugnast så ;)

Kramar

Anonym sa...

Hmm låter som Pim. Han har varit på väg bort å tillbaka ett x antal gånger. Nu räddar jag det sista av mattan med ättiksprit :) Asg!!!!!!!

pia och linnea sa...

FRIVILLIGA !!!!!!!!
FRIVILLIGA!!!!!!!!!!!! FRIVILLIGA !!!!!!!!
=) GLÖMMER INTE STINA ,TOG 10 PAR ARBETSSKOR OCH BLANDADE SULORNA (DE SOM VAR KVAR ) PÅ JOBBET .
ÄLSKADE SÖTASTE HIPPI .Hälsar gärna på er om det passar nån gång /kram Pia och Linnea
pia.karlsson1@hotmail.com

Marina Hägglund sa...

Jag förstår inte alls vad du pratar om Madde!? Min älskade rallybrud "Lovemix Alaja" har inte tuggat sönder någonting!- Pilutta dig! Att så hennes favvobrorsa Pim skulle gjort något sådant skulle jag aldrig tro på!! Lovemix hundar är otroligt vackra, kloka, underbara, duktiga, lydiga och skulle aldrig i livet tugga sönder något!!!
Skulle de mot förmodan tugga sönder en liten skoremm eller något annat mindre viktigt så måste det bara bero på den taskiga luften söderut. Jag har faktiskt hört att just Lovemix hundar inte tål luft från sydligare breddgrader än Sundsvall. Jag vet en lösning på problemet!! Jag vet ett underbart stort, vackert o billigt hus några kilometer från mig som är till salu. Ligger på nipkanten med spegelblank älv nedanför! Perfekt för er!!

Ps. Klubben behöver bra agilityinstruktörer! Hundvakt finns i ett stort blått hus några kilometer därifrån.Ds.

Kramar / Marina & Co

Madde sa...

Ja ni verkar alla har haft lite problem utom Marina då;-)) Det måste bero på Norrländska luften eller att Aja-Baja alltid haqr munkorg;-)) SKÄMT!!

Pia och Linnea. Vi kommer snart ner till er. Och ni är hjärtligt välkomna hit.

Martina. Ella är ju inte klok. Det visste vi sedan innan.

Lotta. Pim är ett rasligt duktigt monster, somaldrig kommer att bli vuxen:-))

Marina. Alaja är en bara en dröm. Hon finns egentligen inte. Eller också går hon på tunga droger;-)))

Stor KRAM till er allihop, Madde

Agilitydream sa...

Det Madde skriver om min Hippie är lite överdrivet. Jag tycker Hippie är duktig på att välja ut rätt saker att bita sönder. Hennes mamma Kiwi var kräsen och valde bara ut dyra prylar som datorkablar, adidasskor mm. Hippie är billigare i drift så vi ska inte klaga. ;)

Maggie - Kompis sa...

Nämen vadååå?? Bita sönder skor, Näe inte här heller, jo förresten ett par dansskor rök faktiskt. Men jag håller med Marina, Sundsvall med omnejd är mycket bra att bo runt, då finns det många klubbar som är i stort behov av duktigt agility folk. *skrattar* KOm norrut!!

Pussar till Er ALLA från S-vall

Linda Johnson sa...

Är det ingen som vill ha mannen och hunden?

Madde sa...

Nej det kom varken ett bud på hunden eller på mannen;-))))

Agilitydream sa...

Typiskt! :(

Anonym sa...

jag vill köppa voven