torsdag 30 oktober 2008

Inget internet

Nu har vi flyttat klart. Radhuset är en total katastrof och det känns vedervärdigt. Det är fult som stryk och ett rent h-e att möblera. ASG!

Igår tog jag en tur till klubben och tränade med Luma.
Det gick kanon! Jag är så himla nöjd. Men givetvis så är rivningarna alldeles för många.

Var även och vallade ett pass med både Luma och Kiwi och det gick kanon bra.

Vi har inget internet så jag passar på nu när jag är hemma hos mamma och lånar datorn.

Ha en underbra Halloweens ;-)

Kram, Madde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller inte med om att det är fula hus här i Töllstorp.

Anonym sa...

Lägg av du vill bara inte att dina däck på bilen ska bli uppskurna.:-)

Kärringen i huset som dessutom bestämmer:-) ;-)

Anonym sa...

Ingen vågar ta risken att skära sönder våra däck. Den som gör det kommer själv råka illa ut - Jag LOVAR! Mannen igen.