söndag 2 november 2008

Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete

Jag fattar inte hur mycket skit man kan ha. Är man en ekorre eller?
Jag tycker att jag inte gör annat än ger bort saker till second hand för att minska beståndet på både hyllor och i lådorna.
Men inte katten tycker jag att det hjälper.
Skulle nästan behöva köra med varannan-metoden. Spara-slänga-spara-slänga!
Idag längtar jag hem till Stockholm så att det gör ont i hela kroppen. Jag vill hem till mina vänner!
Det är det värsta med att flytta...man kan inte träffas så ofta längre.

Melvin har fått nya kompisar på gatan som han leker med så fort han får en chans och dom är hur gulliga som helst.

Idag har Jonna åkt hem till Dalarna och vi saknar henne redan. Denna ljuvliga tjej är en riktig liten ängel. Tusen tack för all din hjälp och för att du är så galet bäst!

Nu ska jag sätta igång att borra och fixa...håll tummarna för jag är inte alls lika händig som Byggare-Bob.

Kram, Madde

Inga kommentarer: