söndag 16 november 2008

Utmanad av Sari och jag utmanar nu.....

Jag har blivit utmanad av Sari som har Lumas syster Hexa :

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras blogg.


1) Jag älskar musik men diggar mest hårdrock

2) Jag har bott i Los Angeles, närmare bestämt Brentwood.

3) Jag har haft flera fosterbarn i Stockholm. Och kommer att fortsätta med detta när Melvin blivit lite större.

4) Jag träffade Göran på Kellys, som är min stamkrog i Stockholm.

5) Jag jobbar som behandlingsassistent.

6) Jag är pedant. Kan inte äta i lugn och ro förrän det är rent och snyggt runt omkring mig;-)

7) Jag är besatt av att gå in och kolla på annonser på blocket, men jag köper sällan något.



Jag skickar utmaningen vidare till:

Maggie Thavenius som har Taras son Kompis

Nathalie Ädel som har Kennel TheLook

Sabina Cadier som har Kennel Ayarips

Jenny Damm som är väldens bästa agilityförare.

Martina Rimsbo min vän som är galen i "sjögräs" ;-)

Cima Cohen
som har Kelliegårdens Kennel

Tommy Hagström domarjävlen som ska ta ett break;-).

Var nu inte rädda för att lämna ut er;-)

Lycka till!

Kram, Madde


Inga kommentarer: