måndag 17 november 2008

Händelserik vecka

Det har varit en händelserik vecka kan man säga. Jag har fått fast jobb som behandlingsassistent och är dessutom nöjd med både arbetskamrater och med mina arbetsuppgifter.
Jag stormtrivs;-)
Melvin har inte fått dagisplats på något av dom alternativ som jag hade önskat och vi är ganska besvikna.
Frågan är bara om man orkar att bråka med kommunen eller om man ska ansöka om en plats i en annan kommun.
Tar man platsen så blir man ju fast och orkar inte med ännu en ny inskolning.
Frågan är hur svårt det kan vara att få fram en plats på önskemålen som man har. Ibland tror jag att dom bara vill visa sin makt.

Mamma har nu ställt upp som förskolelärare under tiden som inte kommunen kan ställa upp och det är vi henne evigt tacksamma för.
TUSEN TACK KÄRA MAMMA!!!

Hundarna har tränat både vallning och agility i helgen och det har gått kanonbra. Jag är helnöjd!
Luma har verkligen mognat och det känns så härligt. Min lilla bruna böna. Det finns även hopp för henne;-)

Ha en bra vecka.

Kram, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju jättebra Maddis! Skönt att du äntligen trivs :)
Jobbiggt dock med Melles dagisplats...förstår att ni inte vill skola in i onödan ( det har ni ju gjort nog). Hoppas verkligen det blir bra. Hur är det med hans mage??
Puss på er!