lördag 4 oktober 2008

Lumas träning

Min lilla Puma och jag åkte iväg idag och tränade på klubben.
För första gången så känns det som om poletten börjar att trilla ner.
Hon rev inte ett enda hinder på den första rundbanan som vi körde.
Sedan tog vi om det flera gånger och hon hänger inte lika mycket med bakpartiet som hon har gjort innan.
Men hon vänder sig ofta om och tror att belöningen ska komma och då river hon givetvis.
Även om belöningen ligger framför henne:-)
Hon lyfte mycket bättre på benen idag än vad hon har gjort på ett halvår.
Min lilla gumma!
Eftersom det gick så bra idag så tog vi ett kort passa på 10 minuter och nu har min lilla tjej fått fläskfilé och vi ska njuta av lördagkvällen och njuta av att hela familjen är samlad.
Göran har lite strul med sin diabetes men jag ska tvinga in honom till läkaren och göra en rundsmöjning:-))

Ha en trevlig helg, Madde med flock

Inga kommentarer: