torsdag 15 maj 2008

Vallningshelg

Förra helgen var vi och vallade både lördagen och söndagen. På lördagen var vi uppe i Håkentorp tillsammans med Mats och hans lilla Svea. Det gick så himla bra och jag är så imponerad över våra unghundar som skötte sig exemplariskt.

På eftermiddagen var vi sen hos Mats och tog en kall öl och njöt av att bara vara. Efter några timmar masade vi oss hem till Conny och Mia där vi åt en underbar middag med god öl och gott vin.

På nattkvisten cyklade vi hem med både Melvin och alla hundarna.

Söndagen var vi i Svanaholm och vallade in fåren tillsammmans med Smålandsvallarna.
GUD VILKEN ROLIG DAG!
Vi vallade tillsammans med andra hundar som var både erfarna och lite oerfarna. Och det var helt fantasiskt att se allas samarbete.
Luma gjorde några fantastiska hämt som jag skulle kunna mörda för att få på film. Herre Gud vilka flankeringar!!!!!!!!!!!!!
Det var en av dom bästa dagar jag varit med om i hela mitt liv. Snacka om att njuta av att se min lilla bruna böna!!!

Inga kommentarer: