måndag 5 maj 2008

Lumas första tävling

Nu har jag och min lilla Luma varit ute på vår första tävling.
Jag är så himla nöjd. Av fyra lopp så fick jag runt henne i ett. Fast med en jäkla massa rivningar.
Så nu ska vi träna om. Har fått en ny taktik som jag ska testa. TACK SARI!!!! Du är guld värd.
Min lilla bruna-fara är lite för snabb så hon hinner inte stanna upp innan slalom så hon springer ständigt förbi i en rasande fart. Sedan vänder hon tillbaka och går klockrent. Men om ett par år så ordnar det säkert till sig;-)))).

Vi var 8 ekipage som var från Gnosjö BK som tävlade varav 3 plockade pinnar! SÅÅÅ HIMLA DUKTIGA!

Kram på er och njut av våren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis. Kul att det funkar även om det inte var 100%. Hon är ju inte "färdig" ännu. men OJ vad hon kommer att bli "farlig" när hon är vuxen.
Kramar

Anonym sa...

Heja Luma!! Och Madde också såklart :) Duktiga ni är!

Kram

Anonym sa...

Jag är imponerad av Luma och Madde efter deras första tävling tillsammans. Luma är visserligen stressad till tusen och far runt som en raket på banan. Ändå ser det inte så tokigt ut. Hennes slalom börjar bli allt säkrare, bara hon kunde sluta riva. Men det kommer nog med tiden.....fy tusan, Luma och Madde blir livsfarliga om några år. Ingen hund har en suck....JO, kanske en - Vinna! Hon är lika galen hon.