onsdag 28 maj 2008

Kennelkonsulent

Idag hade jag besök av en kennelkonsulent som var hemma och "granskade" oss i sömmarna:-)
En jätte trevlig kvinna som var varmt välkommen.
Kan väl tillägga att hon inte hade något att klaga över.
Var ju själv inne på att bli kennelkonsulent och var på SKK för att gå en utbildning. Men jag hoppade av då jag i stället fick lägga min energi på lilla Melvin som strax skulle "ploppa" ut.
Ibland kan det räcka med att ha barn, ha kurser, träna både agility och vallning samt att ha ett socialt liv.

Ser fram emot helgen när jag ska umgås med familjen samt gå på Gisledagarna och se gamla polare som ska spela. Samt hinna packa lite inför flytten.

Ha det gott, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade ingen aning om vem det var som satt hemma när jag klev in. Trodde att det var en bekant från vallningsvärlden och som vi nyss träffat. Därför tog jag för givet att vi redan hälsat och verkade kanske lite nonschalant mot henne. Madde blev lite sur på mig och tyckte att jag är en oförskämd drummel. Nåja, hon hatade oss inte för det. *blink*