tisdag 20 maj 2008

Speedway Lejonen-Vetlanda


Idag tog Lejonen hem segern mot Vetlanda. Det var otroligt mycket folk och vi hade så himla roligt. Melvin var i extas ända fram till han fick en massa grus på sig. Då var det inte lika roligt längre. Men efter att vi bytte plats så kom intresset tillbaka igen.
Det roligaste var nästan när traktorerna kom och vattnade:-)))
Är dessutom lika glad över att Bajen vann sin match. Nu leder dom serien och jag vet inte vilken fot jag ska stå på.
Hammarby eller Lejonen?
Den matchen kommer jag att vara så kluven att jag inte ens vet vem jag ska hålla på.
Skit samma, det ger sig.
Nicki Pedersen var i alla fall min hjälte i kväll och det var härligt att se David Ruud! En mycket lovande kille som kommer att kunna gå långt. Inte illa för ett hemmaekipage.
Nu är det en trött familj här hemma som ska gå och lägga sig med lite grus i håret.

God Natt, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Madde för att du tog med mig och Melvin på Speedway idag. Det var otroligt roligt och spännande. Vi måste göra om det snart. Puss.