lördag 9 augusti 2008

Uppdatering

Jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg. Tiden räcker liksom inte till på nåt sätt.
vi har i alla fall varit och tävlat med blandade resultat. Tara går superbra numera och Luma är en katastrof. Så numera är det bara träning som gäller för hennes del.

Vi tränar otroligt strukturerat och och jag kommer inte att ge mig ut förrän jag känner att hon är riktigt klar. Med ett enda undantag och det blir i november. Men jag hoppas givetvis då att hon har lugnat ner sig och att det hela släpper.

Vallningen har gått superbra dom sista dagarna och vi har flyttat fåren till en ny hage.
Luma och Kiwi jobbar otroligt bra tillsammans när det verkligen är på allvar.

Jag vill verkligen TACKA Sari, Per och Niclas samt Isabelle E och Jenny Dammför allt stöd i helgen när allt rasade för mig. Ni är helt otroligt underbara! Me love U long long time!!!

Trevlig helg och kram på er, Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Luma är INTE katastrof, det kommer att bli kanonbra, hon är en riktig liten PÄRLA!!!!!
Vad har man vänner till....

KRAM från oss

Anonym sa...

uppdatera bloggen madde. kram