söndag 31 augusti 2008

Isa-kurs

I helgen hade vi kurs för Isabelle Emanuelsson. Det gick över förväntan, men som vanligt är jag inte nöjd.

Vi tjuvtränade på fredagen och jag fick en massa tips och ideér som jag ska tänka på och jag var jätte glad för denna lilla stund.

Lördagen så hade min lilla höna damp men efter ett tag så började hon faktiskt att tänka.
Vi som har tränat starter och det har gått kanon..nu var hon tillbaka på noll igen. Men kopplade sedan på hjärnan och jag var nöjd med min lilla höna.

Jag är jätte nöjd med hela helgen och har lärt mig massor. Isa är en fantastisk människa som är duktig pedagog och har hur mycket agility som helst i sig.

På kvällarna så käkade vi och drack gott och jävlades med varandra. Jag säger bara en sak! Ilan hur kan man gå in i fel lägenhet?:-)))
Vi har haft galet roligt och nu längtar vi ännu mer att flytta hem till stan igen.

Tack snälla Isa och Ilan för denna underbara helg!

Kram, Madde

Inga kommentarer: