tisdag 22 juli 2008

Släng allt som går!

Eftersom vi ska flytta igen så har jag bestämt mig för att slänga så mycket som möjligt samt att även sälja en del saker.
4 sopsäckar med kläder har lämnats in på second hand. 1 kartong med böcker.
Vi har även gjort oss av med gamla skrivare och allt "data-junk" som inte behövs.
Skönt som tusan!
Nu när jag kom hem har jag fått ihop ytterligare en sopsäck med grejer samt en massa poslin som vi ska göra oss av med.
Får jag hålla på ett tag till så kanske det inte finns nåt kvar att flytta alls.:-)
På måndag åker vi till Stockholm för jag ska på anställningsintervju.
Sedan åker vi vidare upp till Gagnef och ska umgås med vänner samt hjälpa till och tävla på Nedansiljans och Borlänges tävlingar.

Vi har precis varit uppe och vallat med hundarna i Håkentorp. Det gick alldeles strålande bra.
Nu ska dom vila ett par timmar och sedan åker vi upp till klubben och tar ett träningspass där också.

Ha en skön kväll, Madde

Inga kommentarer: