lördag 12 juli 2008

Buffy och Villes utställningsdebut!

Vill börja med att gratulera Buffy som idag blev BIR och sedan till Ville som blev BIM på utställingen i Alfta.
Otroligt roligt att ni ställer ut dom små liven.
Sedan måste jag skvallra, Maggie och Kompis ska gå agilitykurs. HURRA!
Marina är på kurs med Alaja och dom är så himla duktiga. Dom har både kört spår, agility och rally-lydnad.
Ni är alla så himla duktiga och jag är så stolt över er!!!!
Alaja är 35.5, ganska bra storlek tycker jag:-))) Kan bli en bra laghund:-)))) ;-)

Har precis kommit hem från Håkentorp. Vi har varit och vallat. Det gick alldeles strålande bra.
Vi plockade ut 5 st ur flocken som vi vallade på och det känns så himla bra. Det vi behöver träna mest nu på är att GÅ RAKT MOT FÅREN! Hon vill gärna balansera upp dom. ;-)
När vi satte oss i bilen och hade kört ca 3 min så öppnade sig himmelen totalt! Det spöregnar nu och åskar som bara den.
Så nu fimpar jag datorn för en stund.

Ha en bra kväll, Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Madde, ropa inte HURRA ännu, vi har inte börjat ännu, det är 1 ggr på torsdag, så nu får ni hålla tummarna att Kompis tycker detta är kul... vi gör det för att öka kontakten mellan oss den har ju varit lite si o så...
Men TACK för att du störrar oss iallt.

Anonym sa...

Stöttar skall det ju vara...