onsdag 22 augusti 2007

Träning och utbrott på förkränkningskassan

Melvin vaknade i morse och sprang in i sitt rum.
Han kom snabbt tillbaka och sa.
- Mommo borta!!!
Han saknar helt klart sin mormor han.
Hans tal kommer mer och mer och han börjar mer och mer liknas vid en papegoja. Livsfarlig anser jag.
Speciellt idag eftersom jag har haft en utbrott på försäkringskassan eller som det med annat ord kallas FÖRKRÄNKNINGSKASSAN! ( se www.forkrankningskassan.se )
Ett ihopplock av icke-kompetenta varelser som inte har fått sig ett skjut på flera år, och som dessutom inte lever i verkligheten.
Tur att det i alla fall finns en underbar kvinna på försäkringskassan i Nacka som har lite innanför pannbenet, som kunde hjälpa til idag. SUCK!

Idag har vi även varit på SSBK och tränat med hundarna tillsammans med underbara Jossan och Ylva.
Luma gick kanonbra och hon tog 12 pinnars slalom idag det första hon gjorde.
Men det var tydligen bara en lyckträff:-)))
För efter det så var det bara fart och noll hjärna i slalom. Hon hoppade över pinnar som aldrig förr. Lilla gumman.
Men över lag så är jag helnöjd med träningspasset måste jag säga. Hon lyssnar bra och har en hyfsat bra avslappningsförmåga så länge jag är i närheten.
Hon kan t.o.m ligga lös när Göran kör Kiwi utan att fara iväg. Min lilla bruna böna börjar bli vuxen!

Tara får ta det lugnt nu och bara njuta av livet fram till helgen.
Lena kommer på fredag & jag längtar verkligen efter henne. Ska bli så skönt att få sitta och "gagga" och dricka ett glas vin.

Melvin somnade vid 8-tiden och det kommer att bli en tidig kväll i tv´ns tecken

Inga kommentarer: