lördag 18 augusti 2007

Melvin har ridit igen

Idag började vi med att äta en sen frukost och sen kolla klart på Beckfilmen som jag somnade ifrån igår kväll.
Den var riktigt bra måste jag säga.
Sen drog hela familjen upp till Second Hand och kollade efter lite småprylar. Hittad en fin babysele till Martina och den passade jag givetvis på att köpa till deras lilla Rasmus.

Sen åkte vi upp till stallet så att Melvin fick ta sig en liten ridtur på Goliat. Han ÄLSKAR HÄSTAR över allt annat.
Vi pysslade om en del småsår som han hade fått och Melvin stod och mös med honom och pussade på honom massor. Jag har aldrig i hela mitt liv träffat en trevligare hingst. Han fullkomligt älskar barn, hundar och alla människor.

Medans Göran stannade kvar i stallet passade jag och Lisa på att gå en sväng i skogen med alla hundarna. Och vi hittade massor med kantareller. Så i morgon blir det till att ge sig ut i skogen och leta svamp.

Nu ska vi snart äta en sen lunch och efter det börja med förrätten till i kväll. Vi ska hem till brorsan och käka middag och njuta av deras underbara sällskap.
Melvin är tokig i att umgås med sina kusiner. SKÖNT SOM TUSAN!

Ha en trevlig helg och njut så länge det är sol

Inga kommentarer: