fredag 10 augusti 2007

Min blogg och mina åsikter

Jag är skitdålig på att uppdatera min blogg eftersom jag har så in i helvete att göra hela tiden samt att jag blir bara påhoppad om vad jag än skriver.
En blogg ska ju vara en egen dagbok som givetvis alla ska kunna läsa, men måste alla JÄVLAR lägga sig i så mycket.
Kan man bara inte hålla sina förbannade åsikter för sig själva i stället för att lägga sig i???

Jag skriver ofta av mig för att få ur mig saker och ting och sedan är det ju upp till betraktaren att tolka och sålla.
Ibland skriver man kanske inte en massa ""-gubbar efter varandra för att man varken orkar eller hinner.
Men förstår man inte så skit i det. Och förstår du så skit i det i alla fall. DET ÄR MIN JÄVLA BLOGG OCH MITT JÄLVA LIV!
Börjar fan känna mig som Persbrandt


Har man inget vettigt att skriva i en blogg till en annan människa så håll för fan munnen och fingrarna i styr!!!

Jag hatar människor som skvallrar och inte kan läsa mellan raderna. Utan genast ska kasta sig iväg ut och ge ut senaste nyheten på en gång.
Snälla skaffa ett eget liv och sluta att leva genom andras.

Nu har jag gnällt av mig och jag hoppas att detta får stanna i min blogg utan en massa jävla löjliga telefonsamtal eller korkade mail.

Nu över till annat!

Idag har jag äntligen fått tag i en veterinär som kan ögonlysa Tara. Så det blir till att åka till Värnamo på mändag kl 10.40 för att få det gjort.

I morgon när Göran har tävlat klart så åker vi hem till mamma i Gnosjö.
Det ska bli så himla skönt att få träffa La familia igen. Lisa längtar väl så att hon håller på att dö.
Ska även passa på att rida ut en sväng nu när jag kommer hem.
Det är nåt som verkligen rensar skallen!!!

Idag har jag och morsan tvättat 6 maskiner tvätt och nu håller Göran på att städa för fullt.
Mamma har gjort en sen lunch och snart ska vi ta oss iväg och handla lite. Vill ju för tusan ha en öl till kvällen. För jag ska ju som sagt ändå inte tävla i morgon.

Min sista tävling kommer att Bollnäs. Och innan den har jag Borås. Sen kommer det bara bli träning träning och åter träning.
Ska ut och lägga blodspår och bara njuta av att vara med mina hundar och min familj. SKÖNT SOM TUSAN!

Och när vi ändå är inne på Micke Persbrandt så kan jag ju berätta att vi dom senaste två kvällarna har börjat kolla på dom senaste filmerna BECK!
Dom är helt underbara.
Hirdwall och Micke är helt gudomliga. Vilka underbara skådisar.
Helt klart att rekommendara.
I kväll blir det väl en flukt på nästa film....

Ha en underbar helg och njut av gott sällskap och av god mat och dryck

Inga kommentarer: