torsdag 2 april 2009

Mer bilder





5 kommentarer:

Maggie & Kompis sa...

Men så fina dom är, härligt Ni verkar ha det , här är det mycket snö kvar å där det är lite mark så är det blött skall jag lova! Vi har det bra trots att våren verkar dröja.

Nathalie sa...

Oj va stora dom har blivit och så söta!
Vad härligt när man kan ta ut dom det är därför man skall ha vår/sommar valpar.
Skall ni behålla någon?
Sedan vill jag önska dig Madde lycka till imorgon på VP:t, efter det jag såg i November är jag helt säker på att det kommer det gå kanon!
Kram

Anonym sa...

Hej!Grattis till valparna och vad fina dom är! det känns som att det var igår Wille var lika liten. Tänkte att jag skulle skicka lite nya bilder så småningom. Ha det så bra/ Frida och Wille i Sveg

martina sa...

Underbart!

Josefin sa...

Å gud så söta!! Det är så himla härligt att ha valpar på våren när man kan vara ute =D
Lycka till idag på VP:t!