måndag 13 april 2009

Annandag Påsk

Valparna väckte oss vid 6 och Jag fick ta ut dom på baksidan för att springa av sig.
Sen försökte jag att lägga mig igen. Men icke! Dom gapade så det stod härliga till.
Göran gick iväg med dom stora hundarna på en lång promenad och jag var kvar hemma med hulliganerna.
Vid 8 gav jag upp och steg upp för gott:-)
Hela dagen har vi varit ute med valparna på baksidan och lekt, undersökt världen utanför staketet samt sovit i flera omgångar.
Att hålla sig innanför staketet är inget man vill:-)

Har även idag varit och tränat agility med Luma. Hon vägrar stanna på kontaktfälten & jag måste träna om. SUCK! Min lilla brownie är snabb som vinden, men hjärnan är inte lika snabb:-) ;-)

Vi har även tränat dom små tikarna att åka bil idag. Det gick alldeles strålande.
I morgon är det hanarnas tur.

Nu har dom små varit ute och ätit sitt sista mål mat och dom leker som galningar på nedervåningen. En av dom har redan klättrat över gallret för att sedan ta sig upp i trppan på övervåningen. :-) Den svarta tiken med ett V på skallen:-)

Nu ska vi snart gå och lägga oss och vi hoppas på att få¨lite sömn i natt.

God Natt, Madde

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Det låter som ett härligt gäng:-) Hoppas ni har haft en god natts sömn. krama de härliga "huliganerna". Blir lite sugen på en valp... kram

Maggie & Co sa...

Hujeda mig vad dom är söööta. Vilka fina bilder det är.
God fortsättning till Er från oss i S-vall

martina sa...

Hoppas du har fått sova nu, inte skoj att bli vckt jämt och ständigt. Tur att valparna är så söta :)

Ella har fått sina småttingar nu också, sju stycket! Fyra hanar och tre tikar. Du kan kolla bild på http://ellsonbus.blogg.se

Kram till er!!