måndag 2 mars 2009

Melvin är rolig


Satt här hemma och skulle använda datorn när min lilla buse till son kom in och trakasserade och terroriserade mig så till den milda grad att jag blev arg på honom. Jag blev arg och slängde ut honom ur köket.

Efter en stund kom han tillbaka in och bad om ursäkt. Efter ett par minuter och lite fundering så kommer han tillbaka till mig och säger.
- Mamma du måste säga förlåt till mig.
Jag frågar honom varför och han svarar.
- För att du blev arg på mig.
Ja, men du var ju dum mot mig så det är klart att jag blir arg.
-Ja, men du måste i alla fall säga förlåt säger han då.
Jag böjer mig fram och kramar honom och säger.
-Förlåt Melvin.
Då säger Melle.
-Tack mamma. Jag förlåter dig.
ASGARV!
Är inte ungar helt underbara!

Ha en bra kväll, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

Melvin sa samma sak till mig idag. Han är bäst vår lilla son. Puss gumman. Love you.