torsdag 19 mars 2009

Alla adresser borta

HEJ ALLIHOP!

Alla mina mailadresser är borta pga av datakraschen så maila mig gärna på bulle68(@)hotmail.com så att jag får era adresser.
Speciellt ni som är intresserad av valp.

Igår när jag kom hem från jobbet så var det två av valparna som gick riktigt stadigt på benen.
Idag när jag vaknade så hade tiken som har mest vitt alltså sista tiken samt hane nummer 1 öppnat sina ögon. Tiken har öppnat dom helt och nästan helt på hanen.Dom andra har glipor och är nog helt öppna fram till kvällskvisten.
Klorna ska klippas idag och i morgon ska dom vägas igen samt att vi ska fotografera dom.
Bilder kommer nog att hamna på bloggen om vi inte kan installera programmet på min mammas dator.

Håll nu alla tummar att vi får tillbaka datorn så snabbt som möjligt.

Ha en bra dag i vårsolen.

Kram, Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan..härligt att valparna öppnar ögonen =)..vill se bilder på dom små liven...=)
ha det bra...m.v.h.christel blennerup

Anonym sa...

Åh, va söta de måste vara nu när de knatar runt :) Hoppas Melvin mår bättre nu.