torsdag 5 mars 2009

Kiwis temp-60: dagen


Idag har vi haft sovmorgon här hemma. Göran är på jobbet och gick upp med tuppen. Vet inte om han tog tempen på Kiwi, men i vilket fall så har jag tagit tagit tempen på henne nu klockan 9 på morgonen. Hennes temp ligger nere på 36.9 nu och nu tror jag faktiskt att den är påväg neråt. fram
Hon vill heller inte äta sin mat. Men när jag tog fram blodpuddingen så slank den ner fast ändå inte med någon glupskhet.
Vi fortsätter att tempa henne under hela dagen och Göran kommer att få fortsätta att uppdatera i min blogg om vad som händer.
Tack alla snälla underbara vänner för erat stöd och alla snälla kommentarer. Det värmer och jag längtar hem till Stockholm så att det gör ont;-)))

Ha en bra dag och fortsätt att hålla ögonen öppna:-)
Och till dig A-L J!!! Ska du inte ha en BC nu då? ;-)))

Stor KRAM, Madde

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Ha, ha.... Tror du inte jag har tänkt tanken??? ;-))
KRAM, Anna-Lena