söndag 15 mars 2009

Lärorik helg

Hela helgen har tillbringats i Jönköping. Först var det föreläsning med Ingrid Tapper, som alltid är helt underbar att lyssna på.
Efter det var det årsmöte med SKOOI. Ett mycket bra årsmöte som styrdes med en järnhand av Anso Pettersson från SKK. Och tack och lov för det annars hade vi nog inte varit klara än. ;-))
När det mötet var slut så påbörjade vi vårt uppfödarmöte. Men tyvärr så fick vi avbryta det pga av olika saker. Men jag tror inte att det var någon som var så ledsen över det då vi alla var så otroligt trötta.
På kvällen blev det en pizza framför melodifestivalen tillsammans med Sabina och Marie.

Idag så har vi haft uppfödarmöte och det har som alltid varit mycket givande.

Jag vill slänga iväg ett STORT TACK till ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR I SKOOI som verkligen har berikat denna underbara helg på alla sätt och vis.
Det största TACKET går till Yvonne för allt arbete som du har lagt ner och sedan till Marie och Sabina som plockade upp mig på vägen och som höll mig sällskap under mina heliga kväll framför tv´n när melodifestivlalen gick av stapeln.
Och sedan kan vi ju diskutera: Vann rätt låt? Nej, förmodligen inte. Men den är jäkligt cool!!!;-)

Nu har jag precis varit och tränat agility med Luma och jag ska precis packa ner mig i soffan för att sedan totalt krascha!

Tack alla för en underbar helg.

Kram, Madde

Inga kommentarer: