lördag 28 juni 2008

Födelsedag och mer att fira!




Måste börja med att gratulera maken på födelsedagen. Mitt lilla lammkött fyller hela 36 år:-) ;-)
Det ska vi idag fira med en flaska skumpa pga flera anledningar. Läs nedan!

Så har man varit iväg och tävlar igen då.
Taras första lopp som var hoppklassen var katastrofal. Jag drog för tidigt mot fel tunnelingång och vi diskade oss. Klantiga Madde!
Agilityklassen gick strålande trots flera utsvävningar och vi kom i mål nollade.
Därmed har vi plockat vår andra SM-pinne i år.

Göran nollade i båda klasserna och hoppklassen var det bästa lopp han någonsin kört i hela sitt liv. Det var tight och han jobbar på otroligt bra med Kiwi. Super kul att se att det börjar att lossna.

Sedan vill jag även gratulera vår valp Robi som kom 5:a på dom finska mästerskapen samt givetvis till pappa Frodo som kammade hem vinsten:-)) Konkurrensen tätnar mellan far och son;-))

Till sist men inte minst ett STORT GRATTIS till vår underbara MARINA OCH ALAJA som idag var på sin första utställning. Även om den var inoff så var det ingen dålig kritik som denna domare kom med. I valpklassen fick hon ett 1:a pris med HP och sedan blev hon BIG-VALP!!! Helt underbart! Vi är så stolta och nöjda med er insats.


Lägger upp lite bilder på min lilla Luma så att ni kan beskåda min feta lekamen med den vackraste lilla bruna bönan i världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till Göran, du närmar dig.....*skratt*

Anonym sa...

Ojojoj, vad ska nu matte säga, när brorsan och halvsyrran är så duktiga, och jag bara har lärt mig att hämta en pinne i skogen?????