torsdag 26 juni 2008

Tävling i Varberg

Så har man varit och tävlat igen då. Luma diskade sig i alla lopp. Men sista hoppklassen var jag riktigt nöjd med. Hon lyssnade jätte bra och det gick undan kan man säga.
Nu gäller det bara för den lilla damen att lära sig att taxera in i slalom. Hon har inte riktigt tid med det kan man lugnt säga:-)

Taras lopp är jag jätte nöjd med. Hoppklassen så gick hon in fel i slalom , vilket aldrig händer, så jag måste ha tryckt henne på nåt skumt sätt. Och i agilityklassen var hon nollad. Än kan hon min gamla bulle.

Melvin har varit så himla duktig på tävlingen och det känns så skönt att det funkar när man åker iväg.

Nu ska jag iväg på teater.

Kram, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

hi,hi,hi, är dom syskon eller är dom. Hexa har oxå hon problem att bromsa in innan slalomet, men det börjar bli bättre med träning.

Sköt om er och ha det så himla bra.

Kramar i massor till er!!!